Luisteraars maken vandaag (vrijdag, red.) elk uur kans op twee seizoenskaarten van een Eredivisieclub. De Eredivisie en Radio 538 willen samen zorgen fanbeleving, entertainment en unieke winacties, zo staat in een persverklaring.
"Deze samenwerking helpt ons om het Eredivisie voetbal optimaal toegankelijk te maken voor zoveel mogelijk Nederlanders", zegt Alex Tielbeke, commercieel directeur van Eredivisie Media & Marketing. "We zijn met de Eredivisie prominent aanwezig op alle platformen. Dankzij de samenwerking met marktleider Radio 538 verstevigen we onze positie op de radio aanzienlijk. We zien er naar uit om samen leuke acties te ontwikkelen waar de echte liefhebbers van profiteren."
Daar staat algemeen directeur van Radio 538 Jacqueline Smit helemaal achter: "Radio 538 en voetbal horen bij elkaar. Met deze samenwerking kunnen we ons voetbalhart nog meer laten spreken richting onze luisteraars. Radio 538 is daar waar de doelgroep is en die zitten elke week massaal in de stadions."