Eigen sponsor voor Ajax-vrouwen
De bedrijfsnaam zal overigens niet op de kleding te zien zijn, maar krijgt wel een plaatsje op reclameborden op sportpark De Toekomst. Edwin van der Sar, directeur Marketing bij de Amsterdamse club is trots op de overeenkomst. Op de officiële website zegt hij: "Het betreft de eerste organisatie die als sponsor heel specifiek kiest voor de Ajax-vrouwen en dat juichen wij uiteraard toe."
"Het is een mooi en enthousiast bedrijf dat past bij de Ajax-vrouwen. Vrouwenvoetbal groeit enorm in Nederland en wij zijn blij met de bijdrage die YourGift doet in het vrouwenvoetbal en onze club in het bijzonder. Als voortvloeisel uit de overeenkomst zal YourGift ook de speciale Ajax-cadeaukaart faciliteren, ook dat is een fraai initiatief."
Ook de directeur van YourGift, Freek Kleijkers, is in zijn nopjes met de overeenkomst. "Het sponsoren van de Ajax Vrouwen is voor ons een prachtige kans. Als topmerk willen we doorgroeien en de uitstraling van de Ajax Vrouwen past uitstekend bij ons bedrijf: ambitieus, vernieuwend en volop in beweging."
"Met de koppeling van twee mooie merken hebben we als doel om nog meer Nederlandse huishoudens te enthousiasmeren voor de YourGift Card. Ook de mogelijkheid om YourGift in de shops van Ajax te kunnen besteden, is een mooie toevoeging van het merk Ajax naast de reeds aangesloten merken, zoals de Bijenkorf en Rituals."